Monday, December 21, 2009

ႏုလြန္းတဲ့အတၱ

က်မ ကို႔ကို ခ်စ္ေနတာၾကာခဲ့ပါၿပီ။ အခုဆိုရင္ က်မေလ ကို႕ကို ပိုပိုၿပီး ခ်စ္ခ်စ္လာတဲ့ ေရာဂါတစ္မ်ိဳး စြဲကပ္ေနပါၿပီ။
ဟိုးအရင္ကဆိုရင္ က်မဟာ ကို႕ကို တိတ္တခိုး တြယ္တာမိသည္မွလြဲလို႕ ကို႕အခ်စ္ကို မေမွ်ာ္လင့္ရဲတဲ့သူ တစ္ဦး ျဖစ္ခဲ့ဖူးသည္။
ကိုဟာ က်မရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို သတ္ျဖတ္ေျမျမဳပ္ပစ္ခဲ့သူ တစ္ဦးျဖစ္ခဲ့ၿပီး ထိုေသဆံုးသြြားေသာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မ်ားကို ျပန္လည္အသက္သြင္းရွင္သန္လာေစဖို႕ လုပ္ေဆာင္ေပးႏုိင္သူလည္းျဖစ္ခဲ့ဖူးတယ္။

ကို႕ကိုသိပ္ခ်စ္မိလို႕လည္း က်မ ကဗ်ာမက်၊ ၀ထၳဳမမည္ တဲ့ စာတုိေလးေတြစၿပီး ေရးတတ္ေနၿပီ။ ဟိုဒီဒီေလွ်ာက္ေတြးရင္းနဲ႔ေပါ့....
ဘာေတြခ်ေရးထားလဲ ဆက္ဖတ္ၾကည့္ပါဦး။
ဒီမွာ ကို .....
ဖတ္ၿပီးေတာ့ မရီလိုက္နဲ႔ဦးေနာ္....


က်မ….
ကို႕ကို သိပ္ခ်စ္တယ္
ကို႕ကို အရမ္းသတိရေနတယ္
ကိုအခုဘာလုပ္ေနလဲ
ကို႕အတြက္က်မစာေရးေနတယ္….
ကိုဘယ္သူ႕အေၾကာင္းေတြးေနလဲ
က်မအေတြးထဲမွာေတာ့ ကို ဘဲဲ ေရာက္ေရာက္ေနတယ္
ကိုဘယ္သူ႕ကို အခ်စ္ဆံုးလဲ
က်မအခ်စ္ဆံုုးကေတာ့ ကို ပါဘဲ…

ကိုအရင္လိုေကာ ခ်စ္ေသးရဲ႕လား
က်မေလ ဆထက္တိုးတဲ့ အခ်စ္ေတြနဲ႔ ကို႔ကိုခ်စ္ေနဆဲပါ
ကို အခုလို က်မနဲ႔ေ၀းေနခ်ိန္မွာ ဘာေတြမ်ားေျပာင္းလဲသြားၿပီလဲ
က်မအတြက္ေတာ့ အေနေ၀းေပမယ့္ အခ်စ္ေတြနဲ႔ ေႏြးေထြးေနဆဲပါ

ကို ….
က်မတစ္ေယာက္တည္းကိုသာ အခ်စ္ဆံုးပါလို႕မေျဖေစခ်င္ဘူး
ဒီစကားတစ္ခြန္းဟာ က်မအတြက္သိပ္အေရးႀကီးေနလို႕ပါ
ဒီစကားေလးကိုေတာ့ ကို ေသေသခ်ာခ်ာစဥ္းစားၿပီးေျပာပါ
ကို အခ်ိန္ယူပါ၊ ေလ့လာပါ၊ သံုးသပ္ပါ
အရင္လို အေဆာတလ်င္ မေျဖပါနဲ႔....


အခ်ိန္ဆိုတာ လူတစ္ဦးရဲ႕ အတြင္းစိတ္ကို
ေျပာင္းလဲေကာင္းေျပာင္းလဲႏိုင္တယ္ဆိုတာ
က်မ ယံုၾကည္လက္ခံၿပီးသားပါ
ကို႕ အေျဖကို က်မ နားလည္စြာနဲ႔ေစာင့္ေနမွာပါ
ကို႕ အေျဖဘယ္လိုဘဲေနေန ဘယ္လိုဘဲေျဖေျဖ
က်မ မႀကိဳက္သည့္တိုင္ စိတ္မဆိုးရက္ပါဘူး..

အခ်စ္ဆိုတာရယူလိုျခင္း၊ပိုင္ဆိုင္လိုျခင္းထက္
ေပးဆပ္ျခင္းကို ေရွ႕တန္းတင္တတ္တဲ့ က်မ
ကို႕ကို ပိုင္ဆိုင္ရယူလိုတဲ့ အတၱ ရွိေတာ့ရွိတယ္
ဒါေပမယ့္ အခုအခ်ိန္မေတာ့ က်မအတၱက ႏုလြန္းေသးတယ္...

.....................
ႏွင္းပန္းညိဳ
20.12.09


No comments:

Post a Comment