Friday, May 14, 2010

ပန္း၀င္ျခင္းသို႕

သူ သိတယ္
ဘာေတြဘဲလုပ္လုပ္
ဘယ္လိုဘဲေနေန
ဘယ္ေနရာသြားသြား
ဘယ္သူနဲ႔ေတြ႕ေတြ႕
ေမးမေနလည္း
သူသိတယ္။

သူသိတယ္
ဘယ္ရက္ ဘယ္ေန႔ ဘယ္အခ်ိန္
ဘယ္ေနရာမွာ ဘာေတြျဖစ္လာမလဲ
ဘာေတြဆက္ျဖစ္ခဲ့ေသးလဲ
ေျပာမျပလည္း
သူသိတယ္။

တကယ္ေတာ့သူဟာ
အိပ္မက္ေတြနဲ႔
လမ္းထြက္ေလွ်ာက္သူ
အိပ္မက္ေတြက တဆင့္
(က်မနဲ႔ပတ္သတ္သမွ်)
သတင္းမွန္ေတြ စုေဆာင္း
ရွာေဖြေလ့လာ ေလ့ရွိတဲ့
အိပ္မက္ခ်စ္သူတစ္ဦးပါ။

က်မ သိတယ္
က်မနဲ႕ေတြ႕တိုင္း
သူၿပံဳးေနတယ္
သူ႕အၿပံဳးေတြမွာ
အလြမ္းေတြရွိတယ္
သူ႔အလြမ္းေတြထဲမွာ
အခ်စ္စာမ်က္ႏွာေတြရွိတယ္။

က်မသိတယ္
သူ႕အခ်စ္ေတြဟာ စိတ္ရွည္မႈနဲ႔
တည္ေဆာက္ထားတယ္
သိုသိပ္မႈနဲ႔ ေဘာင္ကြက္ထားတယ္
ခြင့္လႊတ္မႈေတြနဲ႔ အရင္းတည္ထားတယ္
နားလည္မႈေတြကို စိုးမိုးေစတယ္
သံေယာဇဥ္ ေဆးေရာင္ေတြနဲ႔
ျခယ္သ ခင္းက်င္းထားတယ္။

က်မသိတယ္
.................
..................
ဒီတစ္ႀကိမ္ ........
က်မတို႕ႏွစ္ဦး ဆံုေတြ႕ျခင္းဟာ
အရာရာ လွပျခင္းသို႕ ဦးတည္ခဲ့ၿပီ
သူ႕ရဲ႕စိတ္ရွည္မႈနဲ႔ ေအာင္ျမင္ျခင္းတံခါးနား
တိုး၀င္ေရွ႕ေလွ်ာက္ ပန္းတိုင္ဆီသို႕
အေရာက္လွမ္းခဲ့ၿပီ။

က်မသိတယ္
...................
...................
သူဟာ ..........
အိပ္မက္ေျမပံု လမ္းမေပၚထက္
ယံုၾကည္မႈနဲ႔ မနားတမ္းေလွ်ာက္လွမ္း
အခက္အခဲေတြ ရင္ဆိုင္ျဖတ္သန္း
လမ္းေရြးေတာ္ခဲ့သူမို႕။

သူလည္းသိတယ္
က်မလည္း သိတယ္
သူ႕အိပ္မက္ေတြ ဆက္မက္ျခင္း
ၿပီးဆံုးျခင္း အစီစဥ္သို႕ေရာက္ရွိ
ေအာင္ျမင္စြာနဲ႔ ပန္း၀င္ခဲ့ေလၿပီ။


ႏွင္းပန္းညိဳ
၁၄.၅.၂၀၁၀

No comments:

Post a Comment